Pirkimo taisyklės

1. Prekių pristatymas

1.1.  Užsakymas vykdomas po visiško atsiskaitymo su mumis. Kai prekė yra sandėlyje, įsipareigojame ją pristatyti per 7 darbo dienas, arba kitu atveju apie prekės pristatymo terminą informuosime svetainėje arba asmeniškai. 
1.2.  Jeigu prekės mūsų sandėlyje nėra jos pristatymas gali trukti iki dviejų savaičių. Išskirtinais atvejais pristatymo terminas gali skirtis nuo kitų aplinkybių. Apie prekių pristatymą informuosime asmeniškai.
1.3.  Užsakytas prekes, kurias turime sandėlyje, įprastai išsiųsime tą pačią dieną, arba per 24val nuo apmokėjimo gavimo. 
1.4.  Mes pasiliekam teisę, jog išimtinais atvejais prekės pristatymas gali vėluoti, dėl numatytų arba nenumatytų aplinkybių. Taip įvykus, įsipareigojame apie tai informuoti svetainėje arba kuo greičiau Jus informuoti asmeniškai apie prekės vėlavimą bei nurodyti patikslintą pristatymo terminą.
1.5.  Užsakymai įprastai siunčiami apsauginėje pakuotėje su įmonės logotipu.

2. Pardavėjo atsakomybė

2.1.  Mes neprisiimame atsakomybės už padarinius, jei jų atsirado dėl to, jog jūs pateikėte neteisingus duomenis apie save.
2.2.  Neesame atsaking už mūsų parduotuvėje esančių trečiųjų šalių nuorodų turinį, bei jose pateikta informacija, vykdomą veiklą.
2.3.  Įsipareigojame pristatyti jūsų užsakytą prekę tuo adresu, kurį jūs nurodėte atlikdamas užsakymą.

3. Pirkėjo atsakomybė

3.1.  Jūs atsakote už visų savo pateiktų duomenų tikslumą.
3.2.  Prisiimate visą atsakomybę už visus savo atliktus veiksmus mūsų elektroninėje parduotuvėje.
3.3.  Jeigu jūs nesusipažinę su taisyklėmis – neturite teisės apsipirkti šioje parduotuvėje. Bet kokiu atveju yra laikoma, kad jūs susipažinote su taisyklėmis, kai jūs atlikdamas užsakymą, pažymėsite varnelę ties punktu „Aš perskaičiau ir susitinku su puslapio sąlygomis ir taisyklėmis“.

4. Prekių grąžinimas

4.1.  Jei prireiktų grąžinti ar pakeisti užsakytą jūsų prekę pirktą iš mūsų internetinės parduotuvės, jūs tai galite padaryti per 30 dienų, nuo prekės gavimo dienos. Grąžinant ar keičiant prekę ji turi būti supakuota originalioje pakuotėje, prekė negali būti naudota ar pažeista. Ji turi būti tokios pat išvaizdos, kaip ir gavote.
4.2.  Tuo metu, kol prekė yra grąžinama ar keičiama už ją atsako pirkėjas, taip pat, grąžinimo ar keitimo išlaidas turi apmokėti pirkėjas, mes padengsime transportavimo išlaidas tik tuo atveju, jei gavote ne tokią prekę, kurios pageidavote, ar kitaip netinkamą naudoti. Kokybiškos užsakomosios prekės nėra grąžinamos.
4.3. Jeigu įsigytas produktas neveikia pagal paskirtį arba yra pažeistas, prekę gražinus per 14 dienų ir įvertinus jog parduotas produktas yra netinkamas, turėsite galimybę susigražinti pinigus arba pasikeisti į naują produktą.

5. Garantija

5.1. Visoms www.kommeta.lt parduotuvėje parduodamoms prekėms suteikiama dviejų metų garantija.
5.2 Jeigu pirkėjas įsigijo nekokybišką prekę, ji gali būti : remontuojama (pašalinami defektai), pakeičiama arba sumažinama kaina už jos įsigyjimą.
5.3 Prekė praranda garantiją jeigu defektai atsirado dėl vartotojo kaltės, nesilaikant nurodytų gamintojo rekomendacijų ir nurodymų. (žiūrėti gamintojų puslapiuose.)
 

6. Neteisminis ginčo sprendimas

6.1. Jeigu jūsų netenkina mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės, jūs galite pateikti mums rašytinę pretenziją el.p info@kommeta.lt, kurią išnagrinėsime ne vėliau kaip per 14 dienų. Jeigu atsakymas jūsų netenkins, galite kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (interneto svetainėje www.vvtat.lt) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje ec.europa.eu/odr/.